Nunad's Official Belog
February
Monday 3 February 2014 0 CuteStalker
ASSALAMUALAIKUM...

Welcome february dua ribu empat belaih. Cisss kau nad, entry tahun baru tadak, teruih entry february. Hahaha nampak nau aku tak menyambut kehadiran tahun dua ribu empat belaih nie. Wahahaha bukan tak menyambut tapi tadak masa nak singgah di belog yang comel lagi cute ni. Ahaks ! Aku busy sesangat + malas. Bukan zaman doluu doluu dah rajin hapdet. Sekarang ni aku tengah rajin so hampa jangan kata apa la nah. (Mood hapdet turn on)

So caneee azam tahun baru engkorang? Azam tahun lepas tercapai tak? Aku punya azam agak sangkut di tengah jalan so dia bersambungan ke tahun yang berikutnya. Senang cakap takda yang beza dengan azam tahun lepas. Weheeee :D Boperen baru? Aaaaaa takda dalam list azam gua. Kehkeh. Yeke takda nad? Emh emh. Entah lerrr. 2 tahun aku berjaya menyinglekan diri, tahun ni taktau nak cakap aaa. Just wait and see. 

Aku sedang cuba menerima orang lain dalam hati aku ni. Cuma cuma cuuuumaaaa taktau berjaya ke idokkk. Dah lama dia dok tackle hati aku ni, takkan la aku tak boleh bagi peluang kot dekat dia. Kemon nad kemon >,< Malas nak declare dengan dia sebab bagi aku cukup la antara aku dan dia tau perasaan memasing. Tak perlu nak declare, ber-officially couple bagai, aku tak suka dan rimas. Biar nama kawan tapi memasing jaga mata jaga hati, itu lebih baik kan :) Kalau ada jodoh kita, ada lah. Tak couple pun takpa kot, tak semestinya bila sayang kita kena couple kan. Aku sayang dia tapi aku tanak bercinta dengan dia. K fullstop ! Aku harap dia faham cara aku ni tapi kalau tak faham jugak tu nak buat canoooo. Dia terpaksa cari orang lain la dan aku kena terima hakikat semua tu. Maybe cara aku ni boleh makan diri aku sendiri, yealaaa dah tak declare kan, maybe dia pun pikir aku takda hak nak halang dia rapat dengan sesapa. Yeah ! Aku memang takda hak nak halang. Lahaiii susah nau nak explain. Tak semua faham apa aku nak. Hahaha. 

Emmm k dah. Cukup la setakat ni. Malas nak cerita pepanjang tentang leleng aku. Kang buatnyaa dia rajin nak baca belog aku, mampus laa. Kantoi beradap katekooo. Wahahaha. Sesaja la wa tanak gtau nama dia, biar misteri sikit ennn, panggil leleng sudah la. Kehkeh :D









Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words