Nunad's Official Belog
Result Semester 1 ...
Wednesday 29 May 2013 0 CuteStalker
ASSALAMUALAIKUM ...

Apa kaboo uolls? Heharap sihat semuanya. Okay malam nie nak cerita pasal result. Result dah keluar 2 hari lepas. Syukur alhamdulillah lulus semua, tak kena repeat :) Aku cuak sangat dengan paper micro, huuuuu nasib lulus weh. Syukur sesangat. Dalam happy happy nie, frust jugokkk la sebab tak dapat dekan weh. Classmate wa banyak dapat dekan. Lahaiii sedihnya :< Thanks for those yang dapat dekan. Aku nak sangattt dapat dekan sebab kakak aku selalu support, macam macam motivasi dia bagi dekat aku sebelom aku amik exam tu tapi bila dah tak dapat, aku rasa macam aku dah kecewakan dia. My parents tak kisah sangat, i mean it's okay kalau tak dapat dekan lagi sebab diorang cakap baru semester 1, memang la baru merangkak tapi makin lama makin susah weh. Nampak gayanya aku kena study hard lagi. Tak boleh memain dah. My parents happy bila tengok result aku, haa yang tu legaaa sikit hati nie, tapi kakak kakak tersayang "along & cik" tak tengok lagi result wa. Memang la tadak cacat cela tapi diorang mengharapkan lebih dari tu tapi aku tak dapat. Aku tatau apa reaksi diorang nanti bila dah tau result aku, maybe aku kena marah. Takpee kalau kena marah pun, salah aku jugak, main banyak, masa exam demam bagai, tak tahu nak jaga kesihatan. Lahaiii >,< I terima jeee kalau nak kena marah dengan diorang. Nak buat acaneee bukan rezeki aku lagi kot. InsyaAllah next sem aku pulun lebih lagi then takmauuu main main macam dulu dah. Aku akan kumpul carrymark yang bebanyak lepas nie, sem lepas serious carrymark aku rendah. Menyesal gila weh buat main main jea masa quiz. Nama pun sem 1, still noob tatau apa apa lagi pasal carrymark. Okay nie kata dekat diri sendiri. Hahaha :D Korang semua doakan aku okay supaya aku berjaya. Next sem azam baru. Jyeahhh !

Hmmmmm tatau nak cakap apa dah, letih sangattt. Sebenarnya 3 hari yang lepas pergi Tanjung Malim teman cousin yang paling aku sayang interview dekat UPSI, dia dapat Pendidikan Muzik, memang bagus sangat lah sebab dia pandai main gitar so dia heret gitar dia jeala pergi interview. Hemmm syioknyaaa kalau dapat study dekat sana, teringin nak sambung degree dekat sana, kalau dapat sambung sana, aku nak amik akaun jugak, nak jadi cikgu akaun ganti Cikgu Roslee Long yang banyak berjasa dekat aku masa Form5 dulu. Hikhiks :D Tak minat pun jadi cikgu, kalau boleh tu nak jadi accountant kerja dekat bank yang beshar beshar. Hekhek. Tak salah kalau angan angan tinggi -,-v Ouh well, kita hanya merancang, tuhan yang menentukan. Aku terima jea apa yang tuhan bagi rezeki dekat aku nanti after aku tamat belajar :) 

Ouh tadi pergi tengok movie dengan gegirls tersayang. Fast & Furious 6 was awesome weh! Serious best gilakkkkk! Sesape yang belom tengok better tengok cepat :D To be honest, aku tak pernah pun tengok Fast & Furious 1 2 3 4 5 then terus tengok yang 6. HA HA HA HA ! Kisah apa aku, tak kacau orang pun :p Macam lerrr dengan IronMan, tak tengok pun yang 1 2 teruih tengok yang 3. Kahkahkah! Huuuwarghhhhh *tutup mulut* mengantuksnyeee, wa tidur dulu okeng. Genite uolls :)







Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words