Nunad's Official Belog
BIMBO 1
Thursday 30 May 2013 0 CuteStalker

ASSALAMUALAIKUM ...


Taktau nak letak tajuk apa sebab entry nie pendek jee so terkeluar la perkataan BIMBO yang aku tatau apa maksud dia hehehe. Hemmm just nak cakap, selagi aku boleh diam, memang aku diam, kalau aku dah hilang sabar, gunung berapi meletup letup memang semua rahsia akan terbongkar :) Jangan sampai aku printscreen semua bukti yang boleh buat orang lain sakit hati. Kalau aku jahat sangat aku boleh jea nak buat tapi aku kesian. Kesian sesangat sebab aku boleh agak dah ape akan jadi bila aku buat macam tu. Sooo youuu jangan nak cabar i okayyy, stop cari gaduh. Aku kalau dah jahat, jahat sungguh. Serious talk. Hemmm thats all. Kbai !!!


p/s Entry nie nampak macam unsur unsur ugutan tapi sebenarnya bukan macam tu, aku nak pesan jaa :')






Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words