Nunad's Official Belog
SweetSour April
Thursday 18 April 2013 0 CuteStalker
ASSALAMUALAIKUM ...

Hatchummmmm ! Sorry hingus tersembur. Eeeee pengotor nad nie. Haha. Saya demam nie, tersangat sangatlah tak sihat. Suhu badan 38c pehtu ada jangkitan virus apa entah. Nak dekat final nie macam macam masalah datang. Masalah kesihatan la masalah peribadi la. See? Dia nak selit jugak masalah peribadi tu -,- What theeeee ...

Terima kasih kenkawan yang caring sesangat pasal aku, call/text non stop tanya keadaan aku and yang paling penting sekali thanks sesangat dekat Mohamad Ridhaudin, Pakdin, Riri, Angah, Sam Bunkface dan Panda. Orang yang sama sebenarnya tapi banyak gelaran, sesaja aku list gelaran dia. Hahahaha! Kenapa dan mengapa panggil sam bunkface? Sebab muka dia macam sam bunkface la! Hahaha. Haaa dia lah manusia yang paling risau sekali, whatsapp/wechat tanya pasal aku. Wuuuuu thankyou thankyou. Saya sangat terharu sebab awak risaukan saya. Awak sahabat dunia akhirat. Kita bukan kawan tapi kita sahabat :) 

Bila saya ada masalah, awak ada nak dengar saya cerita itu ini, kongsi sesama. Saya tahu sometime awak nak sangat settle masalah saya tapi awak tak mampu. It's okay :) Bila awak ada masalah pun awak cerita dekat saya, saya tahu awak sangat jujur dengan saya sampai takda rahsia lagi antara kita right? Awak sendiri yang cakap kalau dengan saya, awak kena jujur jugak jugak, tak boleh nak menipu, kalau menipu mesti rasa bersalah. Haaa macam tu lah nad pun :) Senang cakap awak selalu ada dengan saya.

Kita tak pernah bergaduh tapi hari nie macam ada krisis sikit sikit dekat twitter kan. Tak tahu lah nak cakap macam mana, saya tak cakap awak berkawan saya tak ikhlas. Saya tak maksudkan macam tu :) Cuma AGAK terasa sikit dengan awak :') Entah kenapa aku rasa aku hilang kawan baik, hilang tempat mengadu sekelip mata. Saya dapat rasakan kita dah tak boleh nak rapat macam dulu, mungkin ada yang akan cemburu. Biasalah perasaan tu mesti ada, saya faham :') Mintak maaf kalau 2 3 hari nie saya ignore awak punya text. Nanti kalau mood saya dah okay saya reply. Jangan risau :') Saya harap sesangat kita boleh kawan  sampai mati. InsyaAllah :)

Ouh lupa nak cakap, minggu depan dah final exam. First time yawww. Aku takda pengalaman lagi nak amik exam dekat poli nie haa. Maklumlah baru semester1 kan. Hikhiks. Exam 3 hari untuk 3 paper *microeconomics, account, statistics* Huihhh semua subject kira kira -,- Semak weh semak! Aku malas benor nak study, seteghesss sangat sangat! Nie last entry sampai aku habis exam. Macam macam benda aku nak story sebenarnya, tunggu lepas habis exam eah :) Mohon bersabar *bajet macam orang nak baca sangat entry aku* Hekhek :P Okay la takda mood nak karang panjang panjang, rasa nak menangis ja nie. Air mata nak meleleh dah. Btw wish me luck uolls. Mintak maaf kalau ada yang terasa or what dengan aku. Okbai *lelambai tangan*


Okay nie muka sebelum sakit. Pp sangat tembam tapi sekarang bila sakit makan pun semakin kurang so dah kurus sikit. Phuiii lagi sekali nad bajet -,-





Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words