Nunad's Official Belog
Jerawat Pimples Jerawat Pimples !!
Monday 24 December 2012 0 CuteStalker
ASSALAMUALAIKUM ..




Sedang aku menaip nie , macam nie lah riaksi muka aku sekarang . Gggggggrrrrrrrrrrrr !!! Tak suka tak suka tak suka dan tak suka bila ada jerawat di muka , tiga ketui pulak tu . Selalunya seketui jea nie banyak pulak . Kenapa eah ? Rimas sangat -.- Semorang tak suka jerawat , iyee dakk ? Laki perempuan memang benci dengan jerawat tapi perempuan lain sikit , bila jerawat tumbuh seketui pun dah bising satu rumah . Aku tak tahu apa perasaan orang yang selalu sangat tumbuh jerawat , ada masalah kulit , kesian sangat :'( Sebaik family aku keturunan jarang tumbuh jerawat . Ada ke keturunan tu ? Hihi taklaa maksud aku , aku punya family kulit okay okay jea . Alhamdulillah :) Sebab tu korang jarang nampak aku tweet pasal jerawat . Aku tak bising jerawat tumbuh tetiap hari , bila period jea dia naik , yang tu normal lah kan :) 

Haaaaa tapi kali nie aku nak BISING pasal jerawat . Rasa nak menjerit satu rumah . Dalam masa sehari naik 3 ketui dah kenapa ? Aku tak pakai krim yang bukan bukan taw , pembersih muka Safi Balqis jea pun , bukan first time pakai , yang ke berapa time pakai pun tak tawu tapi kenapa baru sekarang nak naik jerawat ? Rasanya bukan pasal pembersih muka kod , masalah kulit mungkin . Herhhhhhhh stress macam nie , malu nak keluar rumah :'( 

nak jea aku picit picit jerawat nie :(

memang aku buat muka weird macam nie :D

Dulu boleh la kawan kawan nak cakap cengini " Nad, kulit muka licin " " Nad punya muka jarang ada jerawat " " Muka takda jerawat eah, pakai apa jea ? " Haaa dulu boleh tanya soalan gitu tapi sekarang jangan tanya soalan gitu , muka aku dah tak macam dulu :'( tapi harap jerawat nie tak lama datang menempek kat muka , harap SANGAT SANGAT . Haaa nampak tak betapa mengharapnya aku . Aku rimas aku tak biasa aku tak selesa . Fullstop !

Hemmm nak cakap nie , mak abah on the way to JB , aku dengan akak kena tinggal dekat rumah . Seminggu pulak tu , dah balik JB nak singgah KL pulak . Nak shopping katanya , siapa jea tak kenal bonda kitoo yang kaki shopping tu hewhew :3 Akak kerja so aku dekat rumah kena masak . Aku masak ? masak ? Omg Omg ! No way ! Aku tak reti masak tapi takpa lah , nak try memasak . Mana la taw boleh jadi Chef Nad :) Fuyooooooo belum apa apa lagi dah berangan . Hahaha thats me :D Kalau akak dapat cuti maybe lusa kitorang pergi peneng stay rumah along kejap . Hihi nak bershopping jugokk :) Cuti seminggu nak duduk rumah serius bosangg weh ! Marilah kita mengisi lapang dengan buat kerja berfaedah . Ahaks ! Kbai uolls :*






Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words