Nunad's Official Belog
Finally :D
Wednesday 14 November 2012 0 CuteStalker
ASSALAMUALAIKUM .. 


Firstly aku nak cakap Selamat Menyambut Maal Hijrah 1434 bersamaan 15 November 2012 kepada semua viewers blog aku *cakap tanak kalah* Semoga kita sama sama berubah  dan menjadi lebih baik daripada sebelom nie :)

Sebelom nie entry aku agak panjang tapi malam nie agak pendek sebab aku dah mengantuk sangat nie . Harhar :D Actually nak cakap yang along beli camere Canon D1100 . Aku dah lama sangat mintak dan akhirnya dapat jugak , Alhamdulillah :) Aku cakap macam bajet along belikan untuk aku padahal tak pun . Haha . Along beli untuk semorang tapi aku lah yang pegang , jaga , belai , lap semua aku . Hikhiks . Maklumlah dalam sibling kitorang aku sorang ja yang suka bergambar :D Ouh ini dia camere tu :)





Sudah semestinya lepas nie aku akan bergedik dengan canon itu dan inilah hasilnya :D nyenyenyenyenyenyenye *gelak trend sekarang*














Okay cukup la agaknya . Fyi , aku memang suka upload gambar banyak banyak dekat blog sebab aku tak boleh buat macam tu dekat fb . Bukan tak boleh tapi saja la tanak upload banyak banyak dekat fb , kang ada pulak yang menyampah , iye dak ? Fb terlalu formal bagi aku dan blog 'agak' private sikit . Hihi . Kbai uolls :*

p/s Apesal entry aku nampak panjang jugak eah , padahal dekat atas tu kemain lagi cakap entry paling pendek . Agaknya jari aku memang suka taip kod , eh ? Harharharhar *gelak setan* 





Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words