Nunad's Official Belog
B4h4s4 R3mpitzZz
Saturday 24 November 2012 0 CuteStalker
ASSALAMUALAIKUM ..

Selamat petang reader reader ku . Hahaha . Jarang nau aku update blog petang cengini . Hari nie rajin pulak sebab petang nie tak panas uolls tapi hujan . Sejuk benau :D Apa kena mengena update blog waktu panas atau sejuk ? Haha abaikan :D

So hari nie nak cerita apa ? Hem takda yang best pun sebenarnya just nak tunjuk dekat korang semua video nie *scroll bawah*




Okay geng ! Dah tengok ? Jyeahhh :D Aku 101% setuju dengan video nie . Aku memang selalu sangat nampak orang heja macam nie " 4ku c4yunk k4mo c4ng4t2 " Hahaha . Annoying der . Dah macam orang tak sekolah . Lebih dikenali sebagai bahasa rempit . Memang mat rempit yang selalu heja macam tu . Pelik nau aku baca . Kadang kadang tak faham . 

Better taip bagi penuh daripada bershort form nie . Tak kisah nak short form pun , aku pun guna jugak short form sebab di twitter limit 140 characters right ? So boleh diterima pakai kalau kita ada banyak benda nak taip dan perlu bershort form . Short form tak salah , yang salah bila korang ubah ejaan dan tulisan " A = 4 , rasa = rasew , lama = lamew " kenapa perlu ada W dekat belakang ? macam bengong ja aku tengok . Hahaha :D Haa lagi satu tulisan kecik besar kecik besar " pELiK nAu AkU tEnGoK " haa pelik kan ? Rasa nak tumbuk jea sapa yang tulis macam nie . Tak penat ke asyik tekan CapsLock ? krik krik krik -.-

Taip jeala elok elok macam dalam kamus dewan tu , tak payah nak ubah teruk teruk sangat . Orang yang baca pun rasa menyampah gila . Okay geng ? :) Ouh btw I just want to say Congratulations to Matluthfi sebab menang dalam Shout Award kategori Shout! Aloud Award (Individu berbakat menerusi YouTube) . Anwar Hadi pun tercalon jugak tapi tak menang , it's okay tak menang pun , janji tercalon sudah . Aku suka tengok video video dorang . Memang best then berfaedah pulak tu . Dan tak lupa jugak kepada husband tercinta Aaron Aziz a.k.a Adam Mukhriz yang menang dalam kategori Hot Guy Award . Fuyoooo husband tercinta k ! Perasan nau aku nie . Haha Kbai :P

Matluthfi

 Anwar Hadi

Adam Mukhriz





Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words