Nunad's Official Belog
1 year ago :(
Sunday 25 November 2012 0 CuteStalker
ASSALAMUALAIKUM ..

Hye semorang . Sedih nau aku malam nie . Susah betul nak jumpa entry aku yang happy2 kan , semua sedih . Herher . Nak buat acano memang life aku sedih , takda lagi someone yang mewarnakan hidup aku . Atotototototo ayat tanak kalah . Hahaa

Haihhh pejam celik pejam celik dah setahun aku single , aku hidup tanpa amin , takda lagi tempat mengadu , takda lagi orang jeles jeles macam dulu , marah aku bila aku buat salah . Dah takda semua tu . Wooooooooo forever aloneeeeee baq hang *cedih* 

Dalam setahun nie macam macam terjadi dekat aku . Tapi aku bersyukur sebab dia still contact aku , tak lost contact terus tapi takda la contact tetiap hari kan , kadang kadang jea . Kitorang dah clash pun still bergaduh macam orang tengah couple . Haha itu yang lawak . Gaduh tanak kalah , kemain lagi haa semua benda nak keluaq . Segala tak puas hati takda simpan simpan dah sekarang nie . Kalau dia tak suka aku kawan dengan budak nie , dia terus warning , dia takda tengking ke apa tapi cara dia cakap tu aku dah boleh agak yang dia marah . Sendiri fikir lah kan , aku kenal sangat amin tu macam mana so kalau tanak kena teruk teruk better aku stop berkawan dengan orang yang dia tak suka .

Dia dah ada pengganti aku belum lagi . Cepat nau ada pengganti kan , lelaki macam tu lah . Takpe lah , maybe takda jodoh . Amin kalau awak baca entry nie saya nak awak tahu , semua yang awak tahu tentang saya after kita clash , I mean pasal saya tweet dengan lelaki , ada gedik gedik tu itu hanyalah lakonan semata mata . Sejujurnya belom ada lagi yang boleh tawan hati saya macam awak tawan hati saya dulu , semua kawan ja . Saya berkawan dengan semorang dan anggap diorang hanya kawan biasa dan sayang diorang sebagai kawan saja . Awak tetap dihati saya even saya rasa jauh sangat dengan awak sekarang . Kadang kadang kita dingin sangat , ada je yang tak kena dan kadang kadang kita happy . Awaklah yang buat saya marah gila gila dan awak jugak yang buat bagi saya happy sangat sangat *skema gila ayat aku*

Aku tanak la cakap amin dihati aku sampai bila bila , masa panjang lagi right ? Tak tawu lagi depan nanti macam mana , maybe ada yang berjaya curi hati aku or aku still single or aku berbalik dengan amin ? Hahaha kalau betul , aku lah orang yang paling happy di dunia :) Takpe lah macam mana pun , nanti kalau ada jodoh , ada la kan . Buat masa sekarang lelaki yang ada dalam hati aku ialah abah gue , abang gue dan arjuna yang handsome lagi macho iaitu amin :) hikhiks 

Hari nie 25 November 2012 cukup setahun kitorang clash . Dia maybe tak ingat tarikh nie tapi aku tak pernah lupa . Yeala perempuan memang akan ingat , bagi dia nie tarikh tarikh penting , tarikh couple , clash , dating dan semualah . Hikhiks . Okbai :*






Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words