Nunad's Official Belog
Shoot Again
Friday 19 October 2012 0 CuteStalker
ASSALAMUALAIKUM


Hey my cute stalker . Bajet macam ada orang stalk kan . Ada ke orang stalk blog aku ? haha . Aku sendiri pun tak tahu . Maybe ada . Bak kata kawan aku , aku punya account fb , twitter , blog tak pernah putus putus orang datang melawat . Yeala ada ja yang tak kena kan , yang tak puas hati blablabla . Aku kalau orang dah start stalk aku , aku double triple stalk dia . Aku punya perangai memang macam tu . Maybe aku ada buat salah kan thats why mereka stalk . Aku dah lali dengan semua tu , tak kisah la nak stalk sampai lubang cacing pun , aku tak kisah *flip kain batik* Tapi kan kalau boleh tu jaga tepi kain sendiri sudah la eah , nanti kalau kain awak tu terkoyak rabak awak tak perasan sampai semua orang tengok , hah kan dah malu . Sebab apa tak perasan ? Sebab awak suka jaga tepi kain orang lah *aku tanya aku jawab* haha . Eah stop la cakap pasal nie , nanti ada pulak orang terasa then perli aku dekat account laman sosial dia . Act , entry nie just nak upload gambar yang aku shoot ja . Hahaa . Dah lama aku tak shoot , gambar yang bakal aku upload jap g semua yang latest latest . Hehe . Jum scroll bawah yee sayang :D


My favourite picture :)

Fon kesayangan :)

Tasik Melati
 Muka sedih sebab rindu amin :(
 Sweet tak sweet tak ? Kan best kalau gambar nie dengan kesayangan :(

 Ini nama dia fake smile . Hahaa . Nampak sangat fake tu :D
 Kuala Perlis
Mana hilangnya juwita ? #eh haha :b








Okay done ! Hihi . Setelah di tapis , tinggal nie ja gambaq yang elok pun harhar :D Ada perasan something tak ? Mesti semua perasan kan . Pipi aku dah tembam ! Gggggrrrrr ! Dah macam shin shan aku tengok . Haihhh nie semua penangan masa raya la . Aku makan ketupat banyak gila . Aku jumpa ketupat hari raya ja , kalau hari lain memang tak la . Thats why aku makan banyak banyak sampai tak ingat dunia . Wuuwuuu tembamnya :( And now tengah diet . Ehek ehek ! InsyaAllah boleh kurus cuma amik masa sikit la . Haha . Mata dah rabak , nanti sembang lagi . Ok bai uolls :)




Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words