Nunad's Official Belog
AMIN
Thursday 1 November 2012 0 CuteStalker
ASSALAMUALAIKUM ..


Hai semorang . Sihat tak ? Hmm harap harap sihat k , jangan jadi macam aku . Asyik sakit ja , memang tak reti jaga kesihatan -,- Ada tak kat sini yang tengah bersedih yang tengah nangis ? Okay kita geng ! sep sikit ! Pappppppp ! 

Korang tanak tanya kenapa aku sedih ? Alaa tanya la tanya la *kenapa nad sedih ?* Okey meyh sini nak cita . Tadi kan aku keluar dengan Tyqah & Bella . Si Bella nak bank in duit then lepas bank in tu , kitorang pegy makan kfc . Dalam tengah line up dekat kaunter tu , then ada nampak sorang perempuan nie , berbaju kurung pink , yang bestnya Tyqah cakap gini " Lahaii baiknya perempuan nie keluar dengan boyferen pakai baju kurung " then si boyferen tu habis order & bayar semua dengan pegang talamnya aku terus tengok muka dia ! Apa nak kata tyme tu , AMIN wey ! Berderau darah aku masa tu , nak menangis pun ada tapi aku tahan , aku watlek watcool jea . Mana boleh menangis dekat situ wey , malu kat orang . Muka amin pun memang terkejut masa tu tapi masing masing tak tegur la kan , buat buat tak kenal . 

Kitorang pun lepas beli , pegy la cari meja and SAJA nak duk dekat dengan dia tapi tadak la duduk bersebelahan kan . Jauh jugak la meja kitorang . Aku tataw apa perasaan amin tyme tu gelabah ke rilek ke entah la . Maybe yang nie dia nak kan , bagi aku nampak dia dengan girlferen dia sebab nak aku lupa dia . Hmm entah la , tapi perasaan aku tyme tu , phewwwww panaih baq hang ! sakit hati , jealous , marah semua ada . Aku makan pun tak habis sebab nampak dia , hilang terus mood , aku senyum dengan kawan kawan pun semua fake ja . Memang aku tak boleh rasa semua tu sebab aku dengan amin dah tadak apa apa tapi disebabkan still mengharapkan dia still sayang dia macam dulu thats why aku tak boleh control perasaan aku tyme tu . Tapi kan marah macam mana pun aku dekat dia , tak kan  la nak sound sound dia masa tu , nak text dia bagai bagai . Aku tak la desperate macam tu sangat , aku boleh control lagi .

Biar aku jealous sorang sorang , better aku mendiamkan diri . Hmm dorang pun duduk tak lama kat situ , cuba kalau kitorang tadak , mesti lepak lama lama punya . Hmm aku pun bila balik rumah terus ceta dekat kakak aku then masuk bilik nanges . Menangis boleh hilangkan segala benda yang aku rasa . And sambil menaip nie , for sure aku menangis . Dalam banyak banyak lelaki yang aku kenal , amin yang selalu buat bagi aku menangis . Senang cakap air mata aku nie untuk dia ja . Haihh aku nak stop semua nie tapi tak boleh . Sumpah tak boleh . Aku bukan perempuan yang mudah move on macam tu ja . Sorry la nak boleh lupa semua tu , memang tak aa . 

Then malam nie jugak amin text aku , dua text aku dapat tapi aku tak reply . Aku tak rasa aku boleh reply dan aku taktaw aku patut reply apa . Nanti kalau reply , for sure kitorang gaduh and benda nie jadi panjang . Jap g semua maki aku dan dia dapat . Seriously malam nie aku down sangat , nak buat apa pun tak boleh dah . Aku percaya semua nie ada hikmah , kenapa Allah pertemukan kami petang tadi mungkin nak bagitaw sesuatu . Aku hanya mampu sabar dan redha dengan ketentuan nie . Aku dah mengadu padaNya , setiap kali solat aku tak pernah putus doa dekat amin . Kalau aku sayang sangat dekat amin , aku kena tengok dia bahagia right ? Mungkin amin bahagia sekarang dengan perempuan tu . 

Alhamdulillah sayang , I'm happy for you . Nak dekat setahun dah kita broke up dan saya still tunggu awak , sayang & cinta saya dekat awak tak pernah pudar . Saya kena kuatkan , awak sendiri cakap saya kena kuat , kalau ada jodoh tak kemana . Saya pegang kata kata tu . Dear Amin Hafizuddin , I really really miss you very much :'( Awak cinta hati saya dan saya sangat sangat sayangkan awak :') 

Sincerely your ex , Nadya Syahirah ..

p/s : dalam ingatan aku still terbayang amin dengan perempuan tu , yang ala ala mesra gitu and for sure aku jealous bila nampak cinta hati aku keluar dengan perempuan lain :'( *lap airmata*



Thanks you for reading this :)




Older Post . Newer Post


// More Than Words