Nunad's Official Belog
New Skin
Tuesday 31 January 2012 2 CuteStalker
Hye guys . sihat dak ? harap2 sihat . Okay pukol 2pagi, sumpah tak boleh tido. Pasai apa dengan aku nih , susah nak tido sekarang . Masalah banyak sangat kod dalam kepala otak nih -,- sory lama tak update blog , blog aku sedang di renew hihi :D cer tengok-cer tengok ! omeyy dakk blog kami ? hihi

Bagi yang arif pasai blog,mesti depa cakap "alah,biasa jaa tuuuuuuuu....kami tak heran" hehe . memang la biasa , aku tak PRO lagi weyh , cer sabaq ! nanti kami belajaq la bagi PRO . janji aku edit sendiri weyh,tak suro sapa punn . hihi .. BANGGA k BANGGA :D

Dulu masa first berblogger , kuno gilaaa . tataw apa 1 punn sampai suro buddy aku edit ( bella ) . now dah taw sikit2 . alahh slow2 laa kann , nak kalot apa , bukan nak p mana punn :) . thanx pada guys yang buat tutorial , aku banyak tengok tutorial ja nak edit blog nih . memang kurenggg faham tapi baca banyak2 kali sampai faham :)

Aku teringin nak buat header tapi kena ada photoshop , aku tak download lagi, tadak masa weyh ! bukan dok menghadap benda nie jaa , banyak lagi keja nak kena buat -,- aku tengok tutorial LYSSA FAIZUREEN , dia ada bagi doodle untuk letak dekat header or else . banyak yang lawa , lyssa buat sendiri . pandai dia kan . aku teringin nak jadik macam dia :D hihi


doodle yang lyssa buat




Comel kann ?? act , banyak lagi tapi tak kan aku nak copy semua harhar . agak2 lahh kannnn :) macam mana cara pun , aku kena download jugak photoshop ! nak buat header sendiri :) kena usaha sendiri -,- okayy lahh , i out dulu . dah lewat sangat nihh . nanti kita story lagi Kbye :) eah sebelom tu kita nak cakap nih I MISS HIM VERY MUCH :(





Thanks you for reading this :)




. Newer Post


// More Than Words